Committed To Quality, Committed To You

MENILAI

Media Penggilingan

grinding media

Dispersion is one of the main processes involved in the manufacture of paint, ink, and coatings. Mixing oil mixed paste, pigments, resins, additives, and some other raw materials is necessary when creating the product. Ultimately, the paste is filled into a high-speed dispersion mill for unification into solvent form and a fine-quality outcome.

To achieve the final product, dispersion system must be passed through, which requires grinding media. In order to determine the actual particle size, the grinding media (stainless steel balls) must be continuously rotated. Through this continuous operation, grinding media sizes are determined, which adversely affects the final product’s quality and capacity.

When cutting the production cost, we need to check the ball size, discarded the less affected balls and reuse the other balls, and for this process, our SIVTEK Vibro Separator can be used. As you can see from our testimonials, we have already provided our machines to a number of paint industries.

You can learn more about our products by contacting us.

Vibro separator

VIBRO SIFTER
UNTUK
MEDIA GRINDING

PRODUK

PENGAYAK & PENYARING

Inline sifter

01. Inline Sivtek Dual Motor®

Solusi pengayakan ringkas ini menggabungkan desain ruang kepala yang rendah dengan aplikasi pengaman pada pengayakan dan cek penyaringan yang membutuhkan jaring halus.

GMP Certificate Know More
self-cleaning filter

02. Sivtek Self-cleaning Filter®

Filter ini dirancang untuk menyaring berbagai macam cairan sekaligus, dari cairan encer hingga yang cukup kental. Filter pembersihan otomatis menghilangkan atau memisahkan semua komponen padat mengendap yang tidak diinginkan dan ditemukan dalam produk.

GMP Certificate Know More
Vibro Separator

03. Sivtek Vibro Separator®

Pemisah berputar SIVTEK adalah salah satu mesin pengayak paling efektif yang tersedia untuk berbagai keperluan pengayakan, termasuk di dalamnya pemilahan, pengikisan, pembuangan, penyaringan, dan penilaian.

GMP Certificate Know More
Sieving Machine

04. Super Sivtek®

Penapis bergetar untuk tugas berat menghasilkan getar tiga kali lebih banyak dan hasil yang lebih tinggi melalui jaring yang sangat halus daripada mesin pengayak konvensional.

GMP Certificate Know More
pneumatic roto sifter

05. Pneumatic Roto Sifter®

Dalam hubungannya dengan system pengangkutan pneumatic fase encer, pengayak bertenaga pneumatic dapat menghilangkan gumpalan dan memilah material dalam jumlah besar dengan kecepatan dan kapasitas yang sangat tinggi.

GMP Certificate Know More
Vacuum Sifter

06. Vacuum Sivtek®

Pengayak vakum adalah salah satu cara terbaik untuk menjaga kebersihan dan disinfeksi pabrik. Dengan menggunakan teknologi tanpa kontak, alat ini mempertahankan standar higienis.

GMP Certificate Know More

Mencari Ayakan atau Filter untuk aplikasi cat & pigmen?

Temukan Mesin yang Cocok untuk Anda

Kami

Klien yang Terhormat

DAPATKAN WAWASAN & SUMBER DAYA EKSKLUSIF LANGSUNG KE INBOX ANDA

[contact-form-7 id="3383" title="Newsletter Subscription"]
whatsapp